Statusuri

Statusuri smechere

MAXIME DESPRE BEŢIE

Una dintre cela mai mari inselari de sine pentru o natiune

este sa creada ca, prin betie, poate ajunge la fericire.

Betia si prosperitatea nu stau deobicei la aceiasi masa.

Saracia nu duce pe nimeni la betie fara consimtamantul celui in cauza,
dar betia duce la saracie, fie ca ne place sau nu.

“Sunt cel mai mare criminal din istorie.
Am ucis mai multi oameni deact toate razboaiele lumii.
I-am transformat pe oameni in brute.
Am adus nefericire in milioane de camine.
I-am redus pe multi tineri promitatori
la nivelul unor epave deznadajduite.
I-am rostogolit la vale multimi nenumarate.
I-am distrus pe cei slabi si i-am slabit pe cei tari.
I-am inebunit pe cei intelepti
si i-am transformat pe nebuni in saltimbancii lumii.
Cei nevinovati si ne’ncercati imi cad lesne prada.
Nevasta parasita ma cunoaste bine
si nu le sunt strain copiilor care n-au de mancare.
Parintii care si-au coborat tristi in mormant perii albi
mi-au simtit muscatura.
Am ruinat milioane si, nesatios,
ma arunc flamand sa inghid inca altele, si mai multe.
Numele meu este: ALCOOL!

19 August 2007 - Posted by | Maxime

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

