Statusuri

Statusuri smechere

MAXIME DESPRE CĂSNICIE

O casnicie reusita este una in care te indragostesti de mai multe ori,
dar de aceiasi persoana.

Nu tipati niciodata unul la altul; singura exceptie: daca a luat casa foc.

O sotie ideala nu se asteapta sa aibe un sot ideal!

Inainte de a te grabi sa-i critici sotiei defectele,
adu-ti aminte ca tocmai ele au fost pricina
pentru care nu s-a putut casatori cu un sot mai bun!

„Draga, cum de tu reusesti sa scoti bani de la barbatul tau?”
„Foarte simplu, ii spun ca m-am suparat
si ca ma duc la mama si el imi da imediat bani de drum.”

Un sot este un barbat care se asteapta ca sotia lui
sa fie perfecta si … intelegatoare cu imperfectiunile lui.

Eu am intotdeauna ultimul cuvant in disputele cu nevasta-mea,
chiar daca pentru asta trebuie sa ma duc intr-o alta camera …

19 August 2007 - Posted by | Maxime

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

