Statusuri

Statusuri smechere

MAXIME DESPRE GREŞELI

Oamenii fac foarte rar aceiasi greseala de doua ori,
… de obicei o fac de trei sau de mai multe ori.

De cele mai multe ori, greselile sunt puntile necesare
dintre lipsa de experienta si intelepciune.

A gresi este omeneste,
a starui in greseala este draceste,
iar a indrepta o greseala este … dumnezeieste.

Daca tot nu invatam din greseli, ce rost mai are sa le facem?

Nu toate greselile sunt chiar asa de rele.
Dintr-o greseala, Colomb a descoperit … America.

Este mai usor sa incerci sa ascunzi o greseala
decat sa te straduiesti sa-i inlaturi consecintele.

Un om trebuie sa fie destul de mare sa-si recunoasca greselile,
suficient de destept ca sa invete din ele si indeajuns de tare ca sa le indrepte.

O greseala este dovada ca macar cineva s-a straduit sa incerce.

19 August 2007 - Posted by | Maxime

18 comentarii »

  1. Nu exista minciuni doar adevar fara dovezi

    Comentariu de razvan | 19 Octombrie 2007 | Răspunde

  2. greseli facem toti…..doar ca unii mai mult sau mai putin…ciudat…cei care gresesc mai mult nu-si vad propriile greseli….si nu le pot ierta celor ce gresesc rar si fac greseli nesemnificative….:( E greu sa ierti????da….daca pui orgoliul pe primul loc….si preferi sa fii tu cel care are „MEREU DREPTATE”….ai sa pierzi mult……

    Comentariu de oana | 14 Februarie 2008 | Răspunde

  3. e ciudat cum o greseala nesemnificativa..care putea fi iertata,poate sterge toate amintirile dintre 2 persoane care se iubesc…care traiesc unul pt celalalt….ce ramane in urma???durere…lacrimi…..o suferinta ce nu poate fi explicata in cuvinte…nu stii ce sa mai faci….privirea lui…cuvintele lui…gesturile…toate amintirile te napadesc clipa de clipa…iti vine sa plangi cand ii auzi vocea la tel si nu stii cum sa te scuzi mai repede ca sa nu-si dea seama k plangi….trec prin asta acum..e cea mai grea perioada pt mine…..:(( si nimeni si nimic nu-mi poate alina suferinta…poate doar EL……

    Comentariu de oana | 14 Februarie 2008 | Răspunde

  4. consider ca orice greseala poate fi iertata; trebuie doar sa vrei

    Comentariu de Roxana | 31 Martie 2008 | Răspunde

  5. o greseala nesemnificativa nu e atat de puternica incat sa stearga tot ce a fost frumos intre voi.. o greseala ‘nesemnificativa’ se duce k ploaia, gandestete la soarele si prospetimea ce va veni dupa ploaia asta racoroasa🙂 succes

    Comentariu de rose | 17 Aprilie 2008 | Răspunde

  6. eu zic k orice om greseste…..

    Comentariu de matzu | 29 Aprilie 2008 | Răspunde

  7. si eu am gresit q cv…dar imi e frik s recunosc…..mi-e frik s n pierd persoana iubita:-<…

    Comentariu de matzu | 29 Aprilie 2008 | Răspunde

  8. super tare..:D:D

    Comentariu de roxy | 2 Mai 2008 | Răspunde

  9. mda greseste orice om…dar cateodata greseste dintr`o prostie si pierde o mare valoare pt el insusi:(….asa e in viata…..nu ai ce`i face

    Comentariu de bia | 4 Septembrie 2008 | Răspunde

  10. Dimensiunea unei greseli face ca ea sa poata fi iertata sau nu.
    LUMINITA BALANEL

    Comentariu de BussinesWoman | 8 Februarie 2009 | Răspunde

  11. ai dreptate roxy ;):-<

    Comentariu de Gabrielll | 25 Iunie 2009 | Răspunde

  12. gresim si ne pare rau….pacat ca odata ce iti dai seama e prea tarziu….eu stiu cum e ,pt ca de vreo 7 luni incerc sa o aduc inpoi pe „ea” dar nu mai am nici o sansa….:|

    Comentariu de tipul | 15 Iulie 2009 | Răspunde

  13. greselile astea… :-<

    Comentariu de o4n4 | 21 Noiembrie 2009 | Răspunde

  14. gaberiel. fete sunt cit ii lumea :d😀 nu trebuie din cauza lu una sa te chinui asa eu am avut fix as situatie😀😉 nu e cazul😉

    Comentariu de octava | 7 Martie 2010 | Răspunde

  15. mndah:( greselile astea:( si eu am facut…am fost iertata…dar nu mie bine pt ca stiu ca am gresit…:(…si cea mai mare pedeapsa a mea e ca ma simt eu prost….

    Comentariu de andreutza | 7 Aprilie 2010 | Răspunde

  16. iubesc un baiat cu care am reusit sa fiu dar iam trimis un mesaj ca nu mai vreau sa fiu cu el…..o greseala mare si acum mie rusine sa vb cu el….TE IUBESC si toti facem greseli:D:D

    Comentariu de simona | 30 Aprilie 2010 | Răspunde

  17. oare de ce eu vreau sa fiu iertata,dar nu vreau sa iert aceeasi greseala savarsita de cel de langa mine,ma poate lamurii cineva?

    Comentariu de vela | 1 Iulie 2010 | Răspunde

  18. un pas gresit poate skimba destinatia drumului tau..intorci privirea si realizezi k e prea tarziu pt elogii..doar timpul mai poate face ceva..

    Comentariu de pisy | 30 August 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

